VeNi1ViDi2ViCi3

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2019-06-22 23:00:05

KIOQ
Administrator
Dołączył: 2019-06-06
Liczba postów: 70
Windows XPChrome 49.0.2623.112

Ogólne informacje o postaciach

Każda postać ma swoje plusy i minusy i dlatego należy dobierać odpowiednie i właściwe jednostki oraz rzucać te czary, które w danym momencie będą najbardziej pożyteczne i korzystne, po to aby szybko daną walkę wygrywać oraz zakupionych stworzeń w walce nie stracić.


Bohaterzy Mocy, czyli Rycerz z Przystani i Rycerz Śmierci z Nekropolii są to postacie, które polegają w głównej mierze na swojej armii potrafiącej zadawać olbrzymie obrażenia. Rycerzami nie da się wskrzeszać oddziałów elitarnych za pomocą zdolności - tak jak bohaterami Magii i ma się możliwość rzucania tylko 2 razy czarów na turę (na 30 lvl-u postaci). Jednakże rycerze mają za to do dyspozycji 6 grup stworzeń z ich większą ilością w porównaniu do magów i używania czarów zwiększających siłę ataku. W związku z tym, tymi postaciami najlepiej jest atakować jako pierwszy nim przeciwnik przejdzie na obronę – wtedy otrzymuje on największe obrażenia i nie posiada już takiej dużej siły aby móc później silnie zaatakować. Dlatego najlepszymi jednostkami dla tych postaci są stworzenia atakujące z dystansu (z dużym zasięgiem ataku) lub stworzenia bohaterskie posiadające dużą silę ataku z dużą ilością punktów życia.


Bohaterzy Magii, czyli Klerycy i Nekromanci są to postacie, które używają różnych zaklęć w celu osłabienia przeciwnika i zadania mu większych obrażeń. Magicy dowodzą max. 5 grupami stworzeń, jednakże mają możliwość rzucania na turę 4 razy czarów (na 30 lvl-u postaci).Te postacie powinny mieć tylko głównie jednostki ulepszone, gdyż tylko one w trudniejszych walkach dodają więcej możliwości w walce lub większą siłę ataku. Wybór jednostek jest dowolny, gdyż na tej postaciach w większości gra polega na posługiwaniu się czarami, jednakże najlepszymi stworzeniami dla tych postaci są stworzenia atakujące bezpośrednio przeciwnika z dużą ilością zasięgu i siły ataku – w celu możliwości ataku przeciwnika od tyłu i zadania mu jak największych strat po rzuceniu odpowiednich czarów.


Każda postać ma możliwość dodania do bohatera dodatkowo 6 artefaktów, które mają na celu zwiększenie zdolności bohatera - im większa jest ilość danego parametru na tym artefakcie to większa jest siła bojowa bohatera – jednakże nie należy się kierować tylko zwiększaniem ogólnej siły bojowej, gdyż niekiedy i zwykle jest tak, że nie uwzględnia ona całkowicie tego jaką ma się skuteczność wygrywania walk. Największą wartość artefakty mają dopiero od 30 poziomu postaci. Moc, obrona i szczęście wpływają na stworzenia bohatera, natomiast magia, heroiczne wsparcie, dusza na zdolności bohatera. Z nich wszystkich dla każdej postaci najważniejsza jest w sumie moc – gdyż ona w głównej mierze decyduje o sile ataku stworzeń oraz magia, która zwiększa możliwości osłabiania odporności przeciwnika. Takie lepsze artefakty można zdobywać na wyższych wyprawach drużynowych, ekspedycjach, po ukończeniu zapomnianych ziem, w heroicznych walkach...


Jest także możliwość ulepszyć posiadane artefakty za pomocą ulepszeń. Poza artefaktami do postaci jest również możliwość dodawania czasowych odłamków oraz run z różnymi właściwościami. Wygląd bohatera zmienia się za pomocą barwników, danych części ubioru itd. – istnieje dodatkowo możliwość dodania do postaci zwierzęcia.


KL 30 lvl

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
- forumgregora - rkk - mshow-wot - canabiswenowie